100 dollars
Publicerat den

Hej!
 
Idag blev det en liten dagstur med bilen till Åhaga och Nelly outleten. Blev dock precis som förra året jättebesviken. Så vi åkte istället vidare till Gällstad och lager 157, där jag inte har varit på väldigt länge så det var faktiskt väldigt trevligt. Där kan man väl säga att det gick lite bättre. De hade ganska många snygga t-shirtar som jag hade kunnat tänka mig att köpa, men det blev tillslut bara två plus en super cool sjal som är en dollarsedel. Jag som försöker spara pengar till en London-resa var självklart helt överlycklig då båda tröjorna och "dollar-sjalen" bara kostade mig 220 kr. 
 
På bilden är de två tröjorna som jag vill använda direkt! Tyvärr var sjalen lite förstor för att kunna ta foto på själva "mönstret" men man kan ana att det är en dollar sedel om man vet det :')
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?