hi september
Publicerat den

hej!
 
Nu ska vi se om vi kan få igång detta igen efter att jag har varit lite upptagen i ca en månad. Det är nu september, även om man inte kan tro det, för jag går just nu runt i klänning vilket man inte ofta gör i sverige vid den där tiden på året. Tyvärr så har jag fått något höstrelaterat, en förkylning. Dock så får jag väl skylla mig lite själv då jag spelade match med halsont, men det kom under samlingen och då var det redan försent att  backa ur. Så i torsdags fick jag hoppa min träning, och får göra samma sak i dag vilket är lite synd för jag skulle tränat med division 2 laget idag. Men så kan det vara..
 
Men nu har skolan börjat igen och även om just lektionerna kanske inte är så roliga, så har jag en otroligt bra klass så det är alrig tråkigt så. Dessutom har vi fått en fransk utbyteststudents som är otroligt snäll. 
 
ha en fortsatt trevlig söndag



Isabelle

Krya på dig!



URL: http://bybergstrom.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?