12.07.13
Publicerat den

oj, oj oj, ledsen för att jag försvann där i en vecka. Har haft mycket med jobbet och dessutom har det varit sånt otroligt fint väder här i Göteborg, så jag har jobbat och sen legat ute och solat. 
 
Åh, och jag hittade denna bilden (den under texten) på weheartit nyligen, och vill bara säga hur otroligt fint och coolt på samma gång det är att ett par strumpor med spets på och ett par tygskor. Jag brukar ha min sådana stumpor med mina vans, och precis som jag sa innan kan det göra looken både väldigt söt och fin men ändå ganska cool på något sätt. Jag tror inte det är så många i Sverige som har så här, men jag tycker det är en helt underbar detalj. 
 
Om ni vill ha sådana strumpor så finns dom på topshop i flera olika färger, själv så håller jag mig till vita och svarta för att dom ska passa mina skor :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?