tattoos
Publicerat den

Jag är, och har faktiskt varit det ett tag, inne i en period då jag verkligen vill ha en tatuering. Man ser bilder cirkulera på tumblr, weheartit och twitter, och helt ärligt så är det väl svårt att bli något annat än sugen på att skaffa sig en själv. Jag känner själv tre tjejer som de senaste månaderna har skaffat sig tatueringar, något som verkar ha blivit väldigt populärt. 
 
Det finns så otroligt många olika tatueringar som har hela historier bakom sig. Ett enda ord kan berätta en persons liv och en bild kan förklara vad en person har tagit sig igenom.
 
Jag ser hur många bilder på tatueringar som helst, och det finns så otrolig många som jag faktiskt skulle vilja ha. Men jag har en favorit, det är den jag har lagt upp en bild på nedan. Det är Chiara Ferragnis tatuering som, jag tror vi alla kan se, är vår lilla värld. Tycker den är otroligt fin och den kan betyda så många olika saker. 
 
Det enda problemet är ju att man gärna såfall vill ha en tatuering som man kan leva med hela livet och inte bara tatuera in något för att man är i en vis fas, t.ex. "YOLO, SWAG" fasen. Det är nog gaaanska lätta att ångra säg om det kommer till just en sådan tatuering, och det är därför jag lätt blir tveksam när det kommer till om man verkligen ska våga göra det... 
 
Vi får väl se vad jag tycker om tatueringar till nästa år då jag kan skaffa en.
 
 



emilia.webblogg.se

allt bra ? :)



URL: http://emilia.webblogg.se/


Alexandra

sv: Åh tusen tack!!

Har också funderat på tatueringar men har samma problem som du om att jag kanske skulle ångra mig! Så det får nog vänta ett tag haha!

Svar: varsågod :)
ja, det är nästan en aning frustrerande för man vill så gärna och man tänker hur snyggt det skulle vara och man har liksom en bild om hur det ska se ut, men sen så är det den där tanken hela tiden som gör så att man tvekar. haha
None None



URL: http://lakeyours.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?